Kliknij po więcej produktów.
Nie znaleziono produktów.
 „Permission marketing” (marketing za pozwoleniem) – dlaczego jest dla nas tak ważny?

„Permission marketing” (marketing za pozwoleniem) – dlaczego jest dla nas tak ważny?  - 

Czym jest marketing za przyzwoleniem?

Marketing za przyzwoleniem odnosi się do takiej formy reklamy, w której docelowi odbiorcy mają możliwość wyboru co do otrzymywanych materiałów promocyjnych. Ma on przewidywalny, osobisty i odpowiadający potrzebom klientów charakter. Jego przeciwieństwem jest inwazyjny marketing bezpośredni, w którym materiały promocyjne są tradycyjnie wysyłane do szerokiego grona odbiorców bez ich zgody. Już pod koniec XX wieku stało się jasne, że konsumenci stają się coraz bardziej świadomi i wolą mieć kontrolę nad informacjami, które do nich docierają. Obecnie marketing to coś więcej niż tylko sposób na zwiększenie słupków sprzedażowych – uważamy, że powinien także on także inspirować, angażować, tworzyć więzi emocjonalne, a przede wszystkim - przekonywać klientów do lojalności wobec naszej firmy. A do tego nieodzowne jest traktowanie osób odwiedzających nasze strony z szacunkiem i w sposób partnerski, co gwarantuje nam właśnie permission marketing.

Permission marketing w praktyce.

Marketing za przywoleniem zyskał popularność w dobie rozwoju handlu internetowego, gdy klient w pewnym momencie poczuł się wprost bombardowany reklamami, które niekoniecznie go interesują. Jak działa on w praktyce? Dobrym przykładem „permission marketingu” są na przykład aktualizacje subskrypcji newselttera. Użytkownicy mogą wyrazić zgodę na otrzymywanie e-maili z aktualnymi ofertami. Newslettery te oparte są na autentycznych zainteresowaniach klientów, które zadeklarowali podczas rejestracji na stronie internetowej. Innym przykładem tego typu marketingu są powiadomienia typu „push web”, które pozwalają odwiedzającym stronę wyrazić zgodę na otrzymywanie wiadomości bezpośrednio na ekranie – kliknięcie na nie powoduje przejście do docelowej strony internetowej. Więcej szczegółowych informacji na temat stosowanej przez nas sklep polityki „permission marketingu” oraz ochrony Waszych danych znajdziecie w zakładkach „Regulamin” i „Polityka prywatności”.

Jakie zalety ma marketing za przyzwoleniem?

Największą przewagą marketingu za pozwoleniem nad tradycyjnymi formami marketingowymi jest to, że ma wyższy wskaźnik zaangażowania. Wynika to z faktu, że treści trafiają do klientów, którzy są nimi naprawdę zainteresowani i chętniej odwiedzają dane strony. Kierowanie treści promocyjnych do osób, które chcą je otrzymywać oraz wykorzystywanie w tym celu narzędzi on-line jest bardziej ekonomiczne i ekologiczne niż ulotki, katalogi, banery reklamowe czy komunikaty kierowane do grup innych niż docelowa. Marketing permission koncentruje się także na tym, co w każdej firmie najcenniejsze – stałych klientach. Daje możliwości budowania długotrwałych relacji z kupującymi, co z naszego punktu widzenia jest bezcenne.

Menu

Ustawienia

Kliknij po więcej produktów.
Nie znaleziono produktów.