Kliknij po więcej produktów.
Nie znaleziono produktów.

FAQ

Czy mogę zmodyfikować zamówienie? 

W celu zmiany koloru/rozmiaru towaru prosimy o jak najszybszy kontakt telefoniczny 733 583 701 lub mailowy: sklep@krateczka.pl . Jeśli otrzymają Państwo wiadomość o wysłanej przesyłce, wymiana będzie możliwa po otrzymaniu towaru.

Gdzie znaleźć mogę informację o cenach wysyłki?

Koszty dostaw można prześledzić na stronie: https://krateczka.pl/pl/content/8-koszty-dostawy

Ile dni mam na odstąpienie od umowy? 

Ustawowo każdy klient ma 14 dni na odstąpienie od umowy bez podania przyczyny.

Czy mogę śledzić zamówienie?

Jak najbardziej. Po złożeniu zamówienia otrzymasz link do karty zamówienia, gdzie na bieżąco będziecie mogli śledzić statusy zamówienia. Po wysłaniu niezwłocznie otrzymacie również nr nadania do śledzenia u przewoźnika. 

Czy mogę zamówić paczkę na adres poza Polską?

Tak, koszty takiej przesyłki będą ustalane indywidualnie.

Czy nie muszę odbierać paczki za pobraniem?

Niestety, nie. Zamówiony towar należy odebrać, w przypadku odmowy przyjęcia możemy domagać się zwrotu poniesionych kosztów paczki - 25 zł brutto (za nadanie i zwrot).

W jaki sposób można odstąpić od umowy? 

Po otrzymaniu paczki wystarczy poinformować nas o odstąpieniu np. drogą mailową, pisemnie listem na adres korespondencyjny, telefonicznie lub na czacie lub fanpage'u. 

Czy produkty mają gwarancję? 

Na większość produktów przyznajemy 24 miesięczną gwarancję. W celu skorzystania z naprawy prosimy wpierw o kontakt mailowy: sklep@krateczka.pl

Jak zamieścić opinię o produkcie? 

W zakładce produktowej udostępniliśmy specjalną zakładkę, dzięki której łatwo i przyjemnie zamieścisz komentarz do otrzymanego produktu, tak jak to widać na zdjęciu poniżej:

opinia o produkcie sklepu na krateczka.pl

Menu

Ustawienia

Kliknij po więcej produktów.
Nie znaleziono produktów.